Dag 13 på min Cambridge kur.

Dag 13

Idag har det varit en bra dag
 ända till jag kom hem från jobbet..

Åkte och jobbade,tiden gick så fort så jag drack inte min drink förrens vid kl 10.
Satt med och åt ett päron när dom andra åt sina lucher.
Drack min drink vi kl 14,30.
Sluade jobba kl 16,30
hämtade barn m.m.

Men sen när jag kom hem och hade lovat barnen tacogratäng.........
Då blev det jobbigt.
Kunde ha ätit det innan det va klart,
när dom andra åt satte jag mig vid datorn,
sen när jag skulle ta reda på disken då:
slickade jag på skeden...
Ville bara få smaken av gratängen i munnen.
Sen slängde jag i resterna i gubbens matlåda och in i kylskåpet med det.

Sen gick kvällen av bara farten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0