Funderingar runt min Cambridge kur.


Funderingar runt min Cambridge kur.


När det går trögt som idag funderar jag lite.
Det är matprogram på tven hela tiden,
funderar på om vi fått lukt tv,för jag tycker t.o.m
att det luktar mat när dom lagar.

Igår kom mannen min hem från jobbet med halva sin
matlåda med spagetti & köttfärssås kvar
och t.o.m det såg så gott ut........

Men tillbaka till mina funderingar,
varför ska jag gå ner i vikt och inte väga 100kg??
Mannen och ungarna gillar mig för vad jag är,
det finns "tält" att köpa att ha på sig m.m.

Men igår gjorde jag en liten lista
varför jag vill gå ner i vikt:

* Inte bli anfått och astma,orka mer!!
* orka spela bedmington till sommaren med ungarna utan massa ursäkter
* Vi har klassträff i sommar, 25år sen vi slutade skolan
* Vi ska till Ullared i sommar och jag vill kunna köpa kläder på damavdelningen
och inte "tält".
* Ska på dop i höst där jag är faster
* Jag skulle vilja ha tights & tunika som alla andra har
* Ny snygg bh
* komma i gamla kläder som har hängt i garderoben innan jag fick barnen 
* har en stor fest på nyår,tänk och kunna köpa en snygg klänning

Ja listan kan nog göras lång,
men detta va det jag kom på igår.

Har ni andra förslag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0