Min resa med Cambridge..

Idag har det varit tufft,
 jag har känt mig yr och inte mått så bra.
Funderar på om jag har gått ner för fort,
eller om min kropp behöver mer näring (mat)
Någon som vet??

I morgon kväll ska vi ha påskmiddag här hos oss,
ska ha mycket grönsaker på bordet + massa annat så klart,
ska jag äta grönsaker, smaka liiite på skinkan och kanske ett
halvt ägg.
Sen på lördag ska vi till min mamma och äta,
och på söndag är vi bjudna till svärföräldrarna på påskmat...
Har en känsla av att det inte kommer att gå så bra denna veckan :(

Men jag ska ta mina påsar
och dricka mitt vatten och sen äta lite och
försöka äta nyttigt när vi är bortbjudna.

Hoppas att det går bra för er under påskhelgen.

GLAD PÅSK!!!


Kommentarer
Postat av: Sara - pillrig pysslare & aktiv cambridgare!

Hoppas du mår bättre! det jag skulle passa mig för på påskbordet är potatis,pajer, korv och bröd. Sill, ägg och skinka är fettsnålt och förhoppningsvis finns det ju lite grönsaker att lägga till :) Lax är fett, men det är bra fetter i det så det kan man ju också äta lite av :) Typ stekt mat kanske man ska passa sig för när man går bort eftersom att man inte vet hur mycket fett den har stekts i. Jag ska unna mig lite fetaost i min matlåda, älskar det verkligen och det känns lite festligt att lägga dit lite extra bitar med det :)



Det jobbigaste tycker jag är allt godis som kommer att finnas....men det kommer en påsk nästa år occkså precis som du säger! =)



Lycka till, till oss båda!



Glad påsk!

2011-04-22 @ 08:40:57
URL: http://pillrigt.blogspot.com
Postat av: Sara - pillrig pysslare & aktiv cambridgare!

självklart är det helt okej, bara kul! men jag är verkligen ingen expert så du vet haha! Kram!

2011-04-22 @ 10:59:07
URL: http://pillrigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0