Nere dag 16!!

Dag 16

Idag när jag vaknade så kände jag att
jag ville väga mig,
gjorde ju det i onsdags så det va ju bara 2 dagar sen,men..
Vet att jag ska bara väga mig en gång i veckan,men jag va sååå nyfiken.
Och så hade jag inte gått ner 1 hg på 2 dagar!!
Fy va deppig jag blir.. :(
Så nu funderar jag hit och dit,
är det för jag fuskar med ett päron om dagen??
Men det finns ju dom som går ner fast dom byter ut en drink till mat om dagen.

Och om sanningen ska fram så vägde jag mig i måndags,
och sen till onsdagen när det är min vägningsdag så hade jag inte gått ner något.
Så jag har stått still sen i måndags.. :(

Fortsätter det så här så orkar jag nog inte hålla på länge till.

Någon som kan tipsa mig vad jag ska göra??

Kram!


Kommentarer
Postat av: Sara - pillrig pysslare & aktiv cambridgare!

Det rådet jag fått är att skippa allt vad frukt heter och istället äta grönsaker OM jag skulle bli extremt sugen tillexempel en morot. Fruktsockret i päronet kan faktiskt göra så att kroppen går ur ketosen ( den man går in i efter tre dagar om man kör ren kur) och då går man inte lika snabbt ner i vikt. Du kan ju testa någon vecka att inte äta frukt och se om det blir någon skillnad!



En kul grej är ju att mäta sig occkså, ibland går man ju inte ner i kilo utan i centimeter :)

2011-04-08 @ 20:10:10
URL: http://pillrigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0