Påskdagen!

Påskdagen
va mycket trevlig.
Visst är det härlgt när solen lyser och man har trevliga
människor runt omkring sig?


Tog min drink efter min morgon promenad,
sen åt jag skinka,ägg,sill,omelett och grönsaker
när det va dax för påskbordet.
Ingen påsktårta eller kladdkaka,
även om det såg mycket gott ut :)

Men sen på kvällen orkade jag inte min kvällsdrink,
vet inte vad kroppen tycker om det,
men det visar sig väl när jag väger mig på onsdag.

Jag hoppas och tror att jag gör bra val av allt gott som finns på matbordet.

Ha en underbar dag!!


Kommentarer
Postat av: Sara - pillrig pysslare & aktiv cambridgare!

Ja det är helt underbart med den sköna solen och alla fina människor man träffat under påsken! Låter ju som att det gick kanon för dig! Jag ska väga mig ikväll, börjar bli lite smått nervös, även fast jag inte ätit något godis eller onyttigt alls =)

2011-04-25 @ 08:35:05
URL: http://pillrigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0