Vägning vecka 4!

Gisses va tiden går fort,
det har redan gått en månad på min
Cambridge kur.

Jag har inte skrivit på några dagar
men det har inte hänt så mycket,
jag dricker mina drinkar och dricker mitt vatten,
jobbar umgås med familjen,
och så är jag ute och går 30min nästan varje dag.
Och det är nytt för mig.


Men idag är det ju vägdag
och vågen visade -1,6kg
Så på en månad har jag gått ner 11,3kg

Har inte bestämt mig för hur länge jag ska hålla på,
men jag skulle gärna vilja gå ner 20kg.
Och fortsätter det så här så ska jag nog klara det.

Nu är det ju snart påsk,och jag ska nog äta liiite,
så jag inte känner mig helt utanför.

Hoppas att ni alla får en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh så duktig du är! Tycker om när du skriver så man får mer motevation! Klart du klarar 20 kg! Du har ju redan tappat hälften! Skulle vilja gå ner 20 innan sommaren, kan ju hoppas att man lyckas! Men idag (3 dagen) känns det skit jobbigt! Sugen på allt :( vill så gärna lyckas!!

2011-04-20 @ 10:15:53
URL: http://julialinneakarlsson.blogg.se/
Postat av: Felicia&Emma§

Du är så duktig!! Förstår inte hur du klarar det ! Men du är superduktig, verkligen imponerad !

Keep it up :)



Jo jag vet, det gjorde riktigt ont.. :( <3

2011-04-20 @ 19:31:23
URL: http://fiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0