Cambridge deppig!

Idag känner jag mig lite låg,
eller det är väl mer ångest kanske..

Igår kväll va jag och min man barnlösa i mellan kl 17-21
barnen va på sina respektive klassfester,
då bestämde min man att vi skulle mysa och se på film
när det bra regnar och min man är nyopererad och ska sitta still.

Så när jag körde barnen köpte jag ostkrokar,chips & dipp....
Hade det jätte mysigt i soffan med en bra film,
vet inte när vi satt så sist?
Och det va sååå gott,mums..
Men inte idag!!!

Känner mig tjockare idag än innan jag började med drinkarna :(
Sen vet jag att min bror och hans familj kommer i morgon
och då ska vi grilla..
Känner att nu vill jag dricka mina drinkar utan avbrott!!

Men det är svårt,det är grillning både här och där,
ska på student i kväll, examen på fredag.

Men det blir att ta nya tag igen på söndag.

Kram på er och hoppas att det går bättre för er än för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0