cambridge dag 2

Dag 2
med cambridge kuren.

När barnen gått till skolan
så tog jag dagen första drink,
det fick bli en jordgubb för den visste jag att den va någolunda god.
Men jag måste dricka vatten efter varje klunk,
annars rynkar jag hemskt på näsan :)

Sen tog jag en lång promenad på 40min,
det va länge sen,hoppas att jag kan göra det till en vana.

Sen tog jag en jordgubb vid 13,30-tiden
för sen va jag tvungen att hämta min son
åka in till stan och fixa massor,
tänk jag fick låna toaletten på 2 olika ställen,
vänjer man sig vid allt vatten snart så man slipper springa
på toa stup i ett??

Och nu börjar jag känna mig jättehungrig,
tror det får bli ett päron idag med,
för det är för tidigt att ta den sista påsen för dagen.
är det någon som vet om en frukt om dagen förstör mycket??
Tips mottages tacksamt.

Ha en bra kväll!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0