cambridge

Cambridge
dag 1


Igår började jag äta/dricka cambridge
pulver.
Och idag kom jag på att jag ska blogga om
det så jag själv kan gå tillbaka och se hur det va
och kanske va till insperation för någon annan.
Jag har inte talat om att jag börjat med dett för någon förutom min man.
Funderar på om jag ska berätta det för min arbetskamrat
som jag jobbar med mån-tisdagar
eller hur jag ska bära mig..
Men jag måste nog göra det eftersom vi äter lunch tillsammans.


Dagen igår började jag med en cappucino vid 9-tiden efter barnen har gått till skolan m.m.
och ärligt talat så gillade jag den INTE,fy va hemskt..
Men med mycket vatten till så fick jag ner den tillslut.

Sen drack jag vatten och kännde mig inte alls hungrig förrens vid 14-tiden.
Då slog jag till och tog en vaniljdrink,
den smakade bättre men va inte god.

Sen vid -18 va jag så hungrig
och då fuskade jag och tog ett päron..
Kan ju inte göra nåot att magen får lite att jobba med (eller?)
Jag måste denna vecka prova mig fram och se hur det går,
jag kan inte pina mig hur mycket som helst..

Vid -20 tiden tog jag dagens sista påse som blev en jordgubb som har varit godast hitills.
Sen va jag vaken 2ggr i natt och fick gå på toa,
det gör jag inte annars kan jag tala om,
men då dricker jag inte 3l vatten på en dag heller :)

Om det är någon som läser detta
så får ni gärna komma med tips och idéer.
Blir jätteglad om ni lämnar en kommentar.'







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0