Dag 3 på min Cambridge kur.

Dag 3
på min Cambridge kur.

Idag har det varit en jobbig dag,
vaknade med ont i halsen och genomförkyld..
Har varit hungrig och lite "låg"

Drack vatten så jag trodde det skulle komma ut genom öronen,
tog min morgon drink,
drack mer vatten
och låg jag i soffan och frös..

 kl 12 kom mannen i mitt liv hem,
alldeles för tidigt han slutar nämligen kl 16.
Då hade han och våra barn bestämt att dom skulle
överaska mig med en resa till Karlstad (jag fyller snart år) och köpa
mig nya skor som jag såå väl behövde.
Så när barnen kom från skolan så satte vi oss i bilen,
och då hade jag bara tagit en påse banan dryck kl 9 + vatten då så klart på morgonen!!

Vi kom bara en liten bit på väg så va båda barnen hungriga,
jaha sa jag till min man hur ska detta gå??
Men en sallad måste du väl kunna äta tillsammans med oss?
Tänkte på det hela vägen och bestämde mig för att äta en räksallad,
utan bröd eller dressing..
Och det gjorde jag när det övriga familjen satt och åt sina pommes med kyckling och/eller kött.
Men efter halva min portion va jag mätt!!
Och det har väl aldrig hänt förut :)

Sen gick vi i affärer,köpte skor till både mig och ungarna,vårjacka till
minsta sonen,solglasögon m.m.
Sen va jag het slut,ville bara hem,
så då åkte.
När vi kom hem
lade jag mig under filten i soffan kollade på Lets dance,
och kände att min förkylning blev allt annat än bättre :(

Åt inget mer under dagen,bara vatten.
Så jag hoppas att jag inte förstört något med mitt lilla fusk idag.
*
*
*
*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0