Dag 6 på min Cambridge kur.

Dag 6

Dagen har gått över förväntan.
tog min första drink innan jag åkte till jobbet vid 8-tiden.
Och precis när jag åkte så bestämde jag mig för att berätta för min arbetskamrat.

Och hon blev jätte intresserad och kanske vill pröva själv,
vilket jag inte tycker behövs...

Sen va det fullfart på jobbet hela förmiddagen,
pysslade m.m.
När det va lunch så tog jag ett päron och väntade med min drink tills 14-tiden,
det blir alldeles för länge till kvällen annars.

Sen kom eftermiddags barnen och det va full rulle hela dagen.

Hem, fixa middag till familjen,
gjorde tjockpannkaka som inte jag tycker om ;)

Tog min drink på kvällen och va riktigt nöjd med dagen.

Hoppas dag nr 7 blir lika bra.

Hoppas att det går bra för dig
som håller på,
lämna gärna en kommentar och berätta hur det går för er.

Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0