Dag 9 på min Cambridge kur.

Dag 9

Idag har det varit en jobbig dag,
är själv genomförkyld men än värre är att jag vaknade kl 03,00
i natt av att min minsta som kräktes,
sen gjorde han det med ca 30min mellanrum fram till kl11,30 idag,sen sov han till kl 15..

Men jag har inte sovit en blund sen 3 i natt,så kl 7 idag
på morgonen va jag ganska hungrig,
och så tidigt brukar jag inte ta min frukostdrink,
så sen va jag ju hungrig mycket tidigare på dagen.. Suck!
Men det enda som blivit fel i dag va ett päron och 2st Marie kex..

Om man ska se något positivt med det hela så är
kalasen till helgen inställda,så jag kan fortsätta min kur utan avbrott under helgen :)

Ska nu se lite på tven sen blir det sängen tidigt i kväll.

Kramar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0