Första vägningen!

Nu har det gått en vecka,
gisses va tiden går fort..

Och jag har bestämt mig att jag ska väga mig 1ggr/v

och idag va det dax för första gången,
och vågen visade på

*
*
*
*
*
*

*  -5kg!!  *


Gissa om jag är nöjd? :)

Nu vet jag att det inte kommer att gå lika
bra denna veckan,jag fyller 41år och ska ha folk hela helgen.
men ska verkligen tänka mig för och dricka mina drinkar
morgon och kväll och äta så lätt som möjligt vid kalaset.

Men man kan ju fundera på varför jag inte väntade med att
börja med detta efter jag fyllt år?
Men jag var så peppad och ville komma igång,
så nu tar jag det som det kommer och
kör sten hårt dom dagarna det inte är kalas.
På måndag är det 3 påsar om dagen som gäller igen. :)

Men jag har idag, i morgon & fredagen kvar som jag ska
vara "duktig" på också.

Ha en underbar dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0