Vägning vecka 8.

Vem hade trott när jag började att
jag skulle dricka dessa drinkar i 8v??
Inte jag i alla fall..

Men det går riktigt bra,
och onsdagar är ju favorit dagen när jag får ställa
mig på vågen (i alla fall när det har gått bra)

Denna vecka har jag gått ner -1,6kg
Så nu har jag gått ner -18,5kg
"bara" -8,5kg kvar till mitt nästa mål.
Då ska jag byta ut en drink om dagen till mat :)

På fredag ska vi till några vänner och grilla,
har längtat efter det länge nu.
Då ska jag byta ut min kvällsdrink till mat :)

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Julia

Du är helt otrolig människa! Grattis! Önskar också att jag orkar stå ut så länge! Vad roligt för dig :) nästan 20 kg på 8 veckor är ju galet! :)



Kram!

2011-05-18 @ 07:29:49
URL: http://julialinneakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0